• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Библиотека

Библиотека

ПОЛОЖЕНИЕ

о соревнованиях санитарных постов общеобразовательных школ

1. Санпосты в общеобразовательных учебных заведениях создаются первичными организациями Общества Красного Креста в Украине.

2. Санпосты создаются в целях улучшения гигиенического воспитания и медико-санитарной подготовки учащихся, формирование в учебных заведениях активистов Красного Креста.

3. Создание и подготовка санпостов является частью внеклассной работы и проводится с согласия и при помощи администрации учебного заведения.

4. Санпост состоит из 4-х человек, один из которых является командиром. Возраст – начиная с 5 класса.

5. Санпост должен иметь дневник, в котором учитывается проводимая им работа, принимает участие в оформлении стенда санпоста, уголков здоровья, санбюллетеней. Дневник с отчётом о проделанной работе сдаётся главному судье соревнований.

6. Санпост на соревнования прибывает в медицинских халатах, шапочках с эмблемой Красного Креста, у командира санпоста – повязка с эмблемой Красного Креста на левой руке.

Этапы соревнования

I ЭТАП. Строевая подготовка. Оснащение санитарного поста. Дневниксотчетом о проделанной работе.

I I ЭТАП. Оказание первой медицинской помощи при травмах, несчастных случаях, внезапных заболеваниях и дорожно - транспортных происшествиях.

I I I ЭТАП. Личная и общественная гигиена. Инфекционные заболевания, их предупреждение.

I V ЭТАП. Лекарственные растения Луганщины. Гербарий лекарственных растений вашей местности.

V ЭТАП. История Краснокрестного движении, буклеты на тему: «Що повинен знати кожний по наданню першої допомоги?», «Милосердя не має меж. Приєднуйся до руху Червоного Хреста», «Українському Червоному хресту – 95 років».

ВИСТАВКИ:

Санбюллетеней на тему: «Профилактика туберкулёза» (предоставить на соревнования)

Гербариев лекарственных растений местности (предоставить на соревнования)

Загальні положення конкурсу санітарних бюлетенів

Основні вимоги (максимальна оцінка 25 балів)

1. Відповідність назви тематиці: «Профілактика туберкульозу» - 2 бали.

2. Формат санітарного бюлетеня А-1, слово «санбюлетень» пишуть маленьким шрифтом, або під назвою, або у правому нижньому куті листа, де вказують вихідні дані: санбюлетень №__, дата випуску, ЗОШ №___, ПІБ учнів редакційної колегії . Верх та низ санбюлетеня повинен бути закріпленим рейками - 5 балів.

3. Текст санітарного бюлетеня може бути написаний, або надрукований. Гарно читаємий, в ньому повинні бути нові статистичні дані (Україна, область, місто/район), жанр санітарного бюлетеня вільний (інформація, вірші, розповідь, ін.) - 3 бали.

4. У вступній частині тексту повинно бути роз'яснення , щодо необхідності вибору теми, в основній частині (вона може бути з кількох частин і тоді кожна матиме підзаголовок) коротко, доступно і змістовно передати основну думку (шляхи передачі і заходи профілактики), у заключній частині - виводи і соціальна реклама (можна у вигляді питань та відповідей). Медичні терміни не застосовувати - 15 балів.

Реклама лікарських препаратів (крім тих, що застосовуються для специфічної імунопрофілактики) заборонена!

5. Санітарний бюлетень повинен бути насиченим, але не перевантаженим ілюстраціями, малюнками, фотографіями, діаграмами або текстом (ілюстрована і текстова частини мають бути приблизно рівними по площі).

Не зараховується санітарний бюлетень, якщо: він не відповідає тематиці «Профілактика туберкульозу», виконаний не редакційною колегією навчального закладу (ЗОШ).

Загальні положення конкурсу буклетів
Основні вимоги (максимальна оцінка за 1 буклет - 5 балів)

І. Формат буклету А-4 - 0,15 бала.

2. На першій сторінці:

2.1. Наявність логотипу Товариства Червоного Хреста України – 0,5 бала.

2.2. Поєна назва:

2.2.1. Луганська обласна організація Товариства Червоного Хреста України - 0.15 бала;

2.2.2. Районна організація Товариства Червоного Хреста України - 0,15 бала;

2.2.3. Учбовий заклад - 0.15 бала.

2.3. Відповідність тематиці буклету - 0.25 бала:

2.3.1. «Що повинен знати кожний при наданні першої лоиомеги?.».

2.3.2. «Милосердя не мас меж. Приєднуйся до pyxv Червоного Хреста»

2.3.3. «Товариству Червоного Хреста України - 95»

2.3.4. «Міжнародному Червоному Хресту - 150»

2.4. Рік виготовлення буклету - 0,15 бала.

3. Текст буклету повинен бути надрукований, жанр буклету вільний (інформація, вірші, розповідь і т.ін). У вступній частині тексту повинно бути роз’яснення, щодо вибору теми, в основній частині коротко, доступно і змістовно передати основну думку буклету, у заключній частині - висновок.

Буклет повинен бути насиченим, але не; перевантаженим ілюстраціями, фотографіями, діаграмами або текстом (ілюстрована і текстова частини мають бути приблизно рівними по площі) - 2,5 бала,

4. На останній стороні буклету повинні бути вихідні дані (назва, адреса, тел./факс, е-мейл), наклад

4.1 луганської обласної організації Товариства Червоного Хреста України – 0,25 бала

4.2. Міської/районної організації Товариства Червоного Хреста України – 0,25 бала

4.3. Учбового закладу - 0.25 бала;

4.4. Зазначення накладу не менш ніж 1000 примірників - 0,25 бала.

ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ К КОНКУРСУ ГЕРБАРИЕВ

Основные требования (максимальная оценка 5 баллов)

Формат листа гербария А-4 вертикальной ориентации.

Оформление титульного листа - 0,5 балла

Вверху титульного листа пишется наименование школы, оформившей гербарий - 0,1 балл

Посередине титульного листа пишется:

Лекарственные растения местности (город, район), где собран гербарий - 0,2 балла.

Например: Лекарственные растении Антрацитовского района Луганской области.

2.3. Внизу титульного листа пишется:

1 -ой строкой - город, район, село, где собран, гербарий - 0.1 балла.

2-ой строкой - год сбора – 0,1 балла.

3. Оформление гербария - 4,5 балла.

3.1 На одном гербарном листе необходимо поместить один или несколько экземпляров одного вида растения и приклеить этикетку размером 8x5 см в правом нижнем углу, на которой указать;

3.1 1. Двойное название - родовое или видовое - 0,25 балла,

3.1.2. Место, где растение собрано (область, район, ближайший населённый пункт) - 0.25 балла,

3.1.3. Тип биоциноза растения (луг, лес, степь и т.п.) – 0,25 балла.

3.1 .4. Дата и время сбора - 0,25 балла.

3.1.5. Кем растение собрано и определено - 0,25 балла,

3.1.6. В каких сообществах и как часто данный вид встречается - 0,25 балла

3.2. Правильность монтировки гербария- 1 балл.

3.2.1. Размещение - 0,5 балла,

3.2.2. Закрепление - 0.5 балла

3 .3. Качество заготовки материала для гербария - 2 балла.

Необходимо особое внимание обратить на правильность:

- размещения; - оформления: - закрепления; -заготовления.

Опись аптечки санитарного поста школы

1. Бинт марлевый стерильный 10 см х 5 см – 3 шт

2. Бинт марлевый стерильный 7 см х 14 см – 2 шт

3. Вата гигроскопическая хирургическая стерильная расфасованная по 25,0 – 1 пачка (разрешается хранить в виде тампона в аптечке)

4. Настойка йодная 5% по 10 мл в склянке с навинчивающейся пластмассовой крышкой – 1 склянка (Разрешается иметь в аптечке спиртовой 2% раствор бриллиантовой зелени (разрешается бутафория)).

5. Спирт нашатырный – 1 склянка

6. Жгут резиновый – 1 шт

7. Ножницы – 1 шт

8. Бумага формат А-4 или блокнот – 1 шт

9. Подточенный простой карандаш – 1 шт

На время соревнований содержимое аптечки помещается в сумку произвольного образца.

Положение ДЮП-2013

П О Л О Ж Е Н Н Я

про ХІХ Обласний фестиваль дружин юних пожежників

Мета фестивалю:

- навчання підростаючого покоління правилам безпечної поведінки, навичкам діяти індивідуально та колективно в різних життєвих та надзвичайних ситуаціях;

- розвиток руху дружин юних пожежників-рятувальників в області;

- виявлення творчих здібностей у дітей і юнацтва.

Завдання фестивалю:

- залучення широкого загалу школярів до вивчення правил безпеки життєдіяльності та їх пропаганди серед населення;

- виховання у дітей та юнацтва почуття відповідальності за збереження від вогню національного багатства і навколишнього середовища;

- навчання дітей та підлітків діям в екстремальних ситуаціях;

- виховання інтересу до професії пожежника-рятувальника;

- виховання в підростаючого покоління громадянських та патріотичних почуттів, культурних та естетичних смаків;

- залучення батьківської, педагогічної та творчої громадськості до навчання підростаючого покоління навичкам поводження в умовах надзвичайних ситуацій.

- формування у дітей та молоді навичок збереження навколишнього середовища;

- розкриття творчих здібностей та організація змістовного дозвілля учнівської молоді;

- виховання у молодого покоління громадянських і патріотичних почуттів.

Учасники фестивалю

Учасниками фестивалю можуть бути дружини юних пожежних загальноосвітніх навчальних закладів.

Склад команди – 6 підлітків віком від 10 до 17 років, очолює капітан.

Керівник команди – педагог, призначений керівником навчального закладу або відповідальним органом управління освіти.

Керівництво фестивалем

Організаторами проведення фестивалю є: Головне територіальне управління МНС в Луганській області (далі – МНС), Головне управління Держтехногенбезпеки у Луганській області (далі – Держтехногенбезпека), обласне правління Добровільного пожежного товариства (далі – ДПТ), управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації (далі – УОН), управління у справах сім’ї, молоді та спорту Луганської облдержадміністрації (МОНмолодьспорт), Луганський обласний центр підтримки молодіжних ініціатив та соціальних досліджень, Луганський обласний центр розвитку дитячого руху "Лугарі".

Для керівництва фестивалем на місцях постановою відповідальних організацій створюються оргкомітети з проведення міських (районних), зональних і обласних етапів фестивалю.

До складу оргкомітету входять працівники МНС, Держтехногенбезпеки, ДПТ, органів освіти, молодьспорту, обласної дитячої громадської організації "Лугарі".

Умови конкурсної програми

Конкурсна програма фестивалю розрахована на проведення міських (районних), зональних і обласних етапів.

Міський (районний) етап проводиться до 1 лютого 2013 року. Про дату проведення завідуючому міським (районним) відділом освіти повідомити до Луганського обласного центру розвитку дитячого руху „Лугарі” за тел. 58-06-56, начальнику підрозділу МНС повідомити в відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Головного територіального управління МНС в Луганській області за тел. 78-03-50 за 14 днів до проведення.

Зональний етаппроводиться у квітні 2013 року по чотирьох зонах (додаток).

Завідуючому міським (районним) відділом освіти, начальнику підрозділу МНС міста (району), Головному державному інспектору з нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки міста (району) для організації і проведення зонального етапу фестивалю необхідно:

- створити оргкомітет, на який покладаються організаційні і практичні заходи щодо проведення цього етапу;

- про час, місце і готовність проведення зонального етапу повідомити за 7 днів відповідно до УОН (відділ середньої освіти) і відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю Головного територіального управління МНС в Луганській області;

- на зональний етап змагань команди привозять протокол, підписаний директором школи і завірений печаткою. У ньому вказати склад дружини- переможця: П.І.Б., вік, № школи, місто (район).

На зональний етап направляють своїх представників організатори фестивалю.

Обласний етап проводиться у травні 2013 року. Про місце та дату проведення фестивалю буде повідомлено додатково.

У фіналі змагань беруть участь команди, які посіли 1 місця і набрали за конкурс дружин юних пожежників максимальну кількість балів на зональних етапах фестивалю, а також команда-переможець відкритого Луганського міського фестивалю ім. Ігоря Кужельного.

Вік членів команд, які беруть участь в обласному фестивалі дружин юних пожежників, не повинен перевищувати 16 років!

До обласного оргкомітету до 25 квітня 2013 року командам надати: сценарій тематичних виступів дружини юних пожежників, оформлений альбом про роботу дружини протягом усього року (інакше команди до проведення обласного етапу фестивалю не допускаються).

Конкурсна програма:

1. Конкурс „Візитка”. Проводиться у формі візитної картки, КВК або іншої, обраної самостійно, і має на меті ознайомити учасників фестивалю з членами команди, її діяльністю з профілактичної роботи щодо запобігання та навчання однолітків правилам поводження під час виникнення надзвичайних ситуацій, яку вони проводили протягом року. Кількість учасників у конкурсі не обмежується і не повинна виходити за кількісний склад команди дружини юних пожежників-рятувальників, яка бере участь у фестивалі. Час виступу - 3 хвилини. Візитна картка представляється без використання додаткових сценічних декорацій.

Конкурс оцінюється за такими критеріями: пожежно-рятувальна тематика, повнота інформації про команду та її роботу. Максимальна оцінка конкурсу – 5 балів.

2. Конкурс „Вирішення ситуативних завдань”. Проводиться у формі практичного, теоретичного, оперативного вирішення поставлених завдань по чотирьох етапах:

2.1. Етап „Рятувальник”. На сцену, згідно із жеребкуванням, запрошуються по дві команди. У конкурсі беруть участь два члени команди. Їм необхідно правильно одягнути бойовий одяг (боївка та ремінь) і один на другому зав`язати подвійний рятувальний зашморг на потерпілому. Час – 2 хв. Критерії оцінки: якість екіпірування, час. Максимальна оцінка - 2 бали.

2.2. Етап „Рятувальна мотузка”. Обладнання етапу: 2 мотузки та 4 картки з основними вузлами, які розташовані на столі.

На сцену запрошуються по одному учаснику з кожної команди. Учасники, згідно із жеребкуванням, вибирають по одній з 4 карток, на яких позначені назви вузлів. Час - 15 сек. Критерії оцінки: правильність виконання завдання, час. Максимальна оцінка – 2 бали.Етап „Безпека в лісі”. На сцену запрошуються по одному члену з кожної команди. Необхідно поділити картки з грибами на їстівні та неїстівні. Час - 30 сек. Максимальна оцінка - 2 бали.

2.3. Етап „Знавці пожежно-рятувальної справи”.У конкурсі бере участь вся команда, а відповідає на питання один учасник. Представник кожної команди, згідно із жеребкуванням, вибирає перед початком конверт із ситуативними завданнями (вихід із надзвичайної ситуації, перша медична допомога людині та інше). На підготовку - 2 хвилини, на відповідь - 1 хвилина. Критерії оцінки: правильність та повнота відповіді. Максимальна оцінка – 3 бали.

2.4. Етап „Рятування потопаючого” (1 чол.) Обладнання: кінець Александрова. Завдання: учасник має кинути кінець Александрова уявному потопаючому з відстані 10 метрів у контрольну зону радіусом 1 м. Завдання вважається виконаним, якщо усі поплавки кінця Александрова потрапили в контрольну зону. Максимальна оцінка – 1 бал.

Максимальна оцінка всього конкурсу „Вирішення ситуативних завдань” - 10 балів.

3. Конкурс “Домашнє завдання”.

Проводиться у формі тематичного виступу на пожежно-рятувальну тематику під гаслом: «Сірники до рук не брати, бо згоріти може хата!»

Команда повинна представити тематичний виступ, використовуючи будь - які жанри мистецтва (музику, літературу, хореографію, пантоміму тощо).

Тривалість виступу - 10 хвилин. При музичному супроводі дозволяється використовувати тільки мінусову фонограму.

Домашнє завдання, що представляється на зональному та обласному етапі фестивалю, повинно виконуватися виключно державною мовою.

Домашнє завдання повинно порушувати актуальні питання забезпечення пожежної та техногенної безпеки, добровільного пожежного товариства, нести рекомендації щодо дій у різних надзвичайних ситуаціях, пропагувати здоровий спосіб життя, нести агітаційне навантаження щодо необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.

За виступ більше 10 хвилин і перевищення кількісного складу учасників з команди знімаються бали. Не зараховується виступ команди, що використовує сценарії минулих років.

Виступ дружини оцінюється за критеріями: розкриття теми, вокально-хореографічна майстерність, літературний рівень, оригінальність сценарію, гумор, костюми й оформлення сцени. Максимальна оцінка конкурсу – 30 балів.

Конкурс плакатів соціальної реклами ( на зональних та обласних змаганнях)

Конкурс плакатів соціальної реклами на тему: „Безпека життєдіяльності” (МНС). Плакати виконуються на ватмані формату А1. Плакати будуть демонструватися в холі перед початком конкурсної програми. Конкурс оцінюється окремо від основної програми за такими критеріями: смислове навантаження, оригінальність, творчий підхід, якість виконання. Команда (або команди), що надала найкращий плакат, нагороджується спеціальним призом.

Організаційне та фінансове забезпечення

Організацію проведення зональних етапів фестивалю беруть на себе міські (районні) відділи освіти, відділення Луганської обласної дитячої громадської організації „Лугарі”, в яких проводяться зональні етапи фестивалю.

МНС і Держтехногенбезпека бере на себе транспортне забезпечення учасників фестивалю, придбання подарунків для нагородження учасників зональних етапів (кожному підрозділу МНС і Держтехногенбезпеки необхідно надати сім однакових подарунків до зонального оргкомітету), організаційні заходи щодо проведення зональних, обласного етапу фестивалю (кожному підрозділу МНС на зональних і обласному етапах необхідно надати по одній рятувальній мотузці для своєї команди і 10 грамот) та висвітлення ходу проведення фестивалю в ЗМІ.

Придбання подарунків для нагородження учасників обласного етапу фестивалю беруть на себе обласне правління ДПТ, Луганський обласний центр розвитку дитячого руху «Лугарі».

Луганський обласний центр розвитку дитячого руху «Лугарі» бере на себе підготовку сценарію, оформлення залу, харчування дітей та проведення обласного етапу фестивалю ДЮП. Луганський обласний центр розвитку дитячого руху «Лугарі», згідно з фінансуванням, надає 6 путівок до ЛОКУ ДОК „Южний”.

Обласне правління ДПТ забезпечує подарунками всі команди, які беруть участь в обласному етапі фестивалю.

УОН забезпечує заохочення подяками педагогів-організаторів по роботі з ДЮП, що вийшли на обласний етап фестивалю.

Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Луганської облдержадміністрації бере на себе організацію проведення обласного етапу, а саме: оренду, музичне і світлове супроводження, оформлення залу.

МНС та Держтехногенбезпека забезпечує заохочення представників МНС та Держтехногенбезпеки - організаторів по роботі з ДЮП, що вийшли на обласний етап фестивалю.

Фінансові витрати для підготовки команди-переможниці та її участі у Всеукраїнському фестивалі ДЮП беруть на себе організатори фестивалю. Оплату путівок для участі команди ДЮП Луганської області у Всеукраїнському фестивалі ДЮП бере на себе Луганське обласне правління ДПТ. Організаційні питання для підготовки команди-переможниці та її участі у Всеукраїнському фестивалі ДЮП беруть на себе МНС, Держтехногенбезпека.

Положення ЮІД-2013

ХVІІ Всеукраїнський конкурс серед команд

веселих та найкмітливіших юних інспекторів руху

1. Загальні положення.

Мета конкурсу: залучення широкого загалу школярів до участі у роботі, спрямованій на запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, прищеплення неповнолітнім поваги до професії працівника міліції, організації змістовного дозвілля школярів та молоді, виховання у них культурних та естетичних смаків, зміцнення дружніх зв’язків між командами КВН-ЮІР.

2. Умови проведення конкурсу.

У конкурсі беруть участь команди КВН-ЮІР загальноосвітніх, професійно-технічних, позашкільних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

Склад команди - 15 підлітків віком не старше 17 років.

Загальна чисельність регіональної делегації не повинна перевищувати 20 осіб, включаючи членів команди, їх керівника, працівника ДАІ, який супроводжує, музиканта або звукорежисера та водіїв.

Переможці районних та міських конкурсів отримують право участі в обласному фіналі, переможці обласних - у зональному, переможці зональних - у фіналі ХVІІ Всеукраїнського конкурсу КВН-ЮІР, що відбудеться в рамках ХХХVІІ зльоту ЮІР.

Під час реєстрації, після прибуття команди до місця проведення тематичних заходів, необхідно надати до оргкомітету:

- список членів команди (ПІБ, рік народження, домашня адреса, навчальний заклад), завірений керівництвом місцевого чи районного ВДАІ та органів освіти;

- при доставці дітей автобусами – документи на перевезення організованої групи дітей, згідно вимог чинного законодавства;

- текстові сценарії виступів (окремо по кожному конкурсу).

У разі відсутності зазначених матеріалів, команда не допускається до участі у конкурсі.

Критерії оцінки гри команд КВН-ЮІР:

сценічний образ команди (артистизм виконавців, оригінальність та творчий підхід при створенні костюмів та реквізиту, якість музичного супроводу);

розкриття теми;

сценарій і режисура виступу;

актуальність жартів, імпровізація, видовищність;

оригінальність форми і способів подачі матеріалу;

рівень культури виступу;

дотримання регламенту виступу.

Використання фонограм у конкурсі "Музичне домашнє завдання" не допускається!

За використання фонограм "+" журі знімає 2 бали із загальної кількості отриманих балів командою за цей конкурс.

У разі недотримання регламенту виступу, команді знімається 1 бал із загальної кількості отриманих у конкурсі (до 30 секунд понад встановленого терміну – не враховується).

Забороняється використовувати у виступах неетичні фрази, елементи політичної реклами, образливі жарти на адресу керівництва держави та Уряду, народних депутатів Верховної Ради України, висловлювання, які негативно впливають на імідж правоохоронних органів.

За недотримання вказаних вимог знімається 2 бали із загальної кількості отриманих командою у трьох конкурсах.

3. Програма зустрічей.

Тема зустрічей: “ Молоде покоління - за безпечний рух!”.

1. Привітання – “Усі дорожні правила важливі”. Учасники конкурсу, згідно із жеребом, в обраній ними формі представляють свою команду, яка вивчає та завжди виконує Правила дорожнього руху.

Час виступу - до 7 хвилин.

Максимальна оцінка - 7 балів.

2. Розминка - “Телефон “гарячої лінії” слухає…”.

Кожна команда готує два лаконічних запитання командам-суперницям і після всіх відповідей дає свій варіант. Запитання повинні відповідати темі зустрічі.

Час на обдумування - 30 секунд.

Максимальна оцінка - 5 балів.

3. Музичне домашнє завдання - “Рух дозволено”.

Команди готують музичні гумористичні номери, що відповідають темі зустрічі. Жанровість не регламентується (пісенний, танцювальний, пародійний та інші).

Тривалість виступу – до 10 хвилин.

Максимальна оцінка – 7 балів.

4. Керівництво змаганнями.

Керівництво змаганнями здійснює обласний оргкомітет, на який покладається відповідальність за їх організацію та підбиття підсумків.

Призерів і переможців змагань визначає журі.

До складу оргкомітету і журі входять відповідальні працівники управління освіти і науки облдержадміністрації, Управління ДАІ УМВС України в Луганській області, управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації, Луганської організації Спілки автомобілістів, Луганського обласного Центру розвитку дитячого руху «Лугарі», ОКУ «Луганський обласний центр підтримки молодіжних ініціатив та соціальних досліджень».

5. Відзначення переможців змагань.

Переможці обласних змагань команд КВН юних інспекторів дорожнього руху нагороджуються грамотами та цінними подарунками управління освіти і науки облдержадміністрації, Управління ДАІ УМВС України в Луганській області, управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації, Луганської організації Спілки автомобілістів, Луганського обласного Центру розвитку дитячого руху «Лугарі», ОКУ «Луганський обласний центр підтримки молодіжних ініціатив та соціальних досліджень».

6. Фінансування змагань.

Фінансування змагань здійснюється за рахунок коштів, передбачених на проведення обласного конкурсу у межах визначених організаторами конкурсу:

- Управлінням ДАІ УМВС України в Луганській області;

- управлінням освіти і науки облдержадміністрації;

- управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації;

- Луганського обласного Центру розвитку дитячого Руху «Лугарі»;

- ОКУ «Луганський обласний центр підтримки молодіжних ініціатив та соціальних досліджень».

Положення "Край, в якому ми живемо"

Про проведення районного етапу обласного конкурсу творчих робіт «Край, в якому ми живемо», присвяченого 75-річчю утворення Луганської області

Відповідно до Положення про управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови Луганської облдержадміністрації від 13 вересня 2005 року № 763, з метою активізації роботи з виховання в молоді патріотичних почуттів, любові до рідного краю на основі культурно-історичних цінностей, трудових і бойових традицій луганчан, розширення знань про Луганську область, формування соціально-значущих цінностей та вшанування пам’ятної дати утворення Луганської області,

Н А К А З У Ю:

1. Провести у січні – березні 2013 року районний етап обласного конкурсу творчих робіт «Край, в якому ми живемо», присвяченого 75-річчю утворення Луганської області.

2. Умови проведення районного етапу Конкурсу прийняти у відповідності з додатком №1.

3. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів вжити заходів щодо участі учнів та педагогічних працівників навчальних закладів у конкурсі.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста управління освіти Гасанову А.Ю.

Начальник управління освіти Г.Я. Межирицька

Додаток №1

Умови проведення районного етапу обласного конкурсу творчих робіт «Край, в якому ми живемо», присвяченого 75-річчю утворення Луганської області

Конкурс проводиться за номінаціями:

● «Тут все моє і звідси родом я» - конкурс відеоекскурсій для друга;

● «Я починаюсь з отчої землі» - конкурс на кращу дослідницьку роботу з вивчення пам'ятників та пам'яток Луганської області;

● «Рідний край - гордість моя» - конкурс на кращу фотографію;

● «У вінку духовної краси» - конкурс вишитих рушників, виробів з природного матеріалу.

«Тут все моє і звідси родом я»

Конкурс включає в себе відео-екскурсію рідного краю тривалістю до 10 хвилин. Екскурсія має проходити на місцевості. Повинні відображуватись пам'ятники історії, природи та культури. Основні вимоги до відео-екскурсії: певна тема, відповідність обраних об'єктів певній темі, логічна послідовність у показі об'єктів, майстерність екскурсовода (емоційність, техніка мови), структура ведення екскурсії, оригінальність подання матеріалу. На відео повинно бути чітко видно екскурсійні об'єкти. Екскурсовод мас вести екскурсію та його повинно бути видно на відео.

Екскурсія на Конкурс подасться в цифровому запису на дисках CD або DVD. На футлярі диска та на самому диску повинні бути вказані: назва номінації, населений пункт (район), навчальний заклад, прізвище та ім'я виконавців, окремо прізвище та ім'я екскурсовода, клас, назва екскурсії, місце, де проводиться екскурсія, керівник конкурсної роботи.

На коробці повинен бути постер видеоекскурсії (картинка-обкладинка до відео). Відеоекскурсія повинна мати титри на початку фільму з обов'язковою вказівкою назви екскурсії та авторів. Слово «Кінець», інші титри та музичне супроводження - за бажанням авторів.

Разом з відео-екскурсією до Конкурсу подається окремо текст екскурсії як в друкованому, так і в електронному вигляді.

«Я починаюсь з отчої землі»

До участі у конкурсі допускаються дослідницькі роботи, шо присвячені пам'ятникам та пам'яткам Луганської області. В роботі необхідно описати пам'ятники, монументи, присвячені будь-якій історичній, культурній події; археологічні об'єкти, архітектурні споруди, шо представляють історичну, культурну, художню цінність, унікальні природні об'єкти.

1 .Візитна картка (короткий опис, до 1/2 сторінки стандартного тексту: розмір паперу А4, шрифт Times New Roman, кегль 12. інтервал «1», відступи 2 см).

Матеріал розділу орієнтований на коротке ознайомлення з особливостями, історією пам'ятника або пам'ятки. Вказати місце розташування описуваного об'єкту пояснити, в чому унікальність його назви і суті, відмітити зв'язок з якими подіями чи іменами він втілює. Вплив об'єкту на громадськість.

II. Зміст (детальний опис, об'єм матеріалу не обмежений). Історична, географічна або біологічна довідка про виникнення особливої уваги громадськості до цього об'єкту. Умови існування історичного, географічного чи біологічного об'єкту в попередні роки. Особливості існування історичного, географічного або біологічного об'єкту нині. Вплив цього історичного пам'ятника, або пам'ятника природи, або біологічного явища на розвиток інтересу до рідної землі проблемам історії та екології Луганської області, любові до тваринного та рослинного світу батьківщини у наших сучасників.

ІІІ. Як добратися (короткий опис, до 1/2 сторінки стандартного тексту: розмір паперу А4, шрифт Times New Roman, кегль 12, інтервал "1", відступи 2 см). Шляхи і способи під'їзду до об'єкту залежно від нори року і доби, географічних і кліматичних умов, наявності транспортних засобів, можливих зупинок і стоянок. Надається карта з відміченим місцем розташування описуваного об'єкту.

«У вінку духовної краси»

Конкурс проводиться за двома напрямками: вишитий рушник та виріб з природного матеріалу.

До напрямку «Вишитий рушник» надається рушник певного функціонального призначення. Розмір виробу - 50 см х 15 См. Оцінюються вишиті рушники тільки ручної роботи. Разом з рушником надається письмове обгрунтування (2-3 аркуші), на титульному аркуші вказуються: назва номінації, населений пункт (район), навчальний заклад, прізвище та ім'я виконавців, клас (курс), керівник конкурсної роботи. В обґрунтуванні треба вказати функціональне призначення рушника (де використовувався), символічне значення кольорів, візерунків, мотивів. Перевага надається рушникам, в яких були використані елементів, що відображають етнографічні особливості місцевості (орнаменти, притаманні певній місцевості).

До напрямку «Виріб з природного матеріалу» подаються вироби з природного матеріалу, який висвітлює красу та неповторність рідного краю. Оцінюється охайність, оригінальність та естетичність виконання виробу.

«Рідний край - гордість моя»

До Конкурсу подається фотографія, на якій відображена краса рідного краю, неповторна природа, дивовижні місця. Від одного автора подається на конкурс не більше 2-х фотографій розміром 27,09 х 20,32. на зворотній стороні треба вказати назву номінації, населений пункт (район), навчальний заклад, прізвище та ім'я автора фотографії, клас, назва фотографії, місце зйомки.

Критерії оцінки:

Відповідність вимогам Конкурсу – 10. Оригінальність фотографії – 10. Якість конкурсного матеріалу – 10. Творчий підхід – 10. Загальне враження – 10.

Кращі друковані роботи Конкурсу увійдуть до збірки «Край, в якому ми живемо».

Документація та строки її подання

Для участі в Конкурсі роботи надсилаються до методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Старобільської РДА.

Останній строк надання матеріалів – 10 березня 2013 року

Разом з роботами надсилається заявка на участь робіт у Конкурсі, завірена печаткою закладу освіти.

Роботи, надіслані на обласний Конкурс, не повертаються.

Направляючи роботи на Конкурс, автор автоматично падає дозвіл на використання наданого матеріалу організаторами з метою популяризації Луганської області.

Кол-во просмотров: 1196

Комментарии

  • GerGabs

    2018-02-24 20:49:51

    Last Longer In Bed Tonight Vente Cialis Au Canada [url=http://cialiorder.com]cheap cialis[/url] Zithromax India Buy Metoprolol Without Scrop...

  • JosephPn

    2015-07-30 09:28:10

    [url=http://download-counter-strike.ru]скачать контр страйк 1.6 на русском[/url] Несомненно одной из популярнейших игр является Counter-Strike. И это мнение невозможно оспорить. Даже ныне популярная WoT выглядит жалко и нудно, в сравнении с игрой от Valve! Знаменитыймультиплеерный шутер не имеет себе достойных конкурентов по сей день и вряд ли будет превзойден. [url=http://download-counter-strike.ru]скачать игру контру 1.6[/url] CS 1.6 обладает десятками миллионов активных игроков со всего мира. Counter Strike – серьезная кибердисциплина с огромными призовыми фондами...

  • oglugrpllj

    2014-04-18 03:07:23

    onuxgtubspcjmtl.mvhbsj, qxwzhohhbq , [url=http://www.plqbddpggk.com/]irnlthdzwz[/url], http://www.cfwjxxednw.com/ qxwzhohhbq...

  • fzokyrspes

    2014-04-13 22:17:00

    hziiltubspcjmtl.mvhbsj, nntyabraex...

  • Williamgup

    2014-01-19 22:43:51

    Hi Bro! ZitaNeiree [url=http://ujyfyvedcc.com]kuyfgky[/url] TrorPerliree judfygbv NogEndokyintig http://fkdsuyvgwufb.com Adorne...

  • Viviane

    2013-07-01 16:33:07

    Keep it coming, wrietrs, this is good stuff....

  • Anoushka

    2013-06-30 22:42:05

    Many many quailty points there....

  • Demaemiainvuxfv

    2013-06-14 20:43:27

    TeawvageClema xaikalitag liattadioli [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Engittele http://gussannghor.com Cofneerry...